Monday, August 17, 2009

::HaRi yang BerseJaRah::

TanggaL 6 Ogos 2009,Khamis adalah "Hari ini dalam SejaRah" hehe.........ingatkan RTM jeke ader? Malam Rabu tu aku memang susah sgt nak tido, kol 3 cmtuh bru leh lelap....ntah kenape ar kn.....esoknye rse malas betul nak g kelas....(jangan ikut, x baik),, pastu ahli sebilik aku parayati asik ckp "Frh, tunggu aku kol 1 nanti! Aku nak ckp sesuatu". Aku dok pikir apela yg pting, ak agak ade kezutan buwat aku nanti, tpi aku sangkekan party......or blanje makan ke ape...Aku pun 'juz go with the flow'....haritu claz stret 8.30 sampai kol 1.......kol 1 aku pun tunggulah di "g lab", ade imad........imad pandai cover, die wat bodo jer 'as if' xde bende la nanti.....aku x syak la ape2, aku plak tbe2 terpiki tkot2 ade slh kt para sbb die nk ckp sesuatu....hehehe,tunggu pnye tunggu nk dkat setengah jam gak aR kan..........

Lama-kelamaan, datanglah gadis comel berbaju ungu(out of theme of 'telur masin') haha mengajak aku pergi ke sebuah tempat, pastu die ajak imad pegi sekali(lam hati aku dh syak siket ade kezutan nie hehe).......jalan punya jalan, menujulah ke bridge econs tuh, pastu aku ternampak aisha keluar di sebalik dinding(die x pasan kot)....so aku dh nmpak aisha sorang...hehe, so mmg kejutan ar........satu persatu the gorgeous kuar..nyanyikan lagu hepi burfday(weih burfday aku 18/7 kot, lame gle korang bru nk nyanyi hehe)......kt ctu ada ika,dila, aimi,imad........Aimi dok tarik aku ke suatu sudut lalu berkata...pegila tgk kek ko.....aku pn g ar tgk, berbalut ngn ketas suratkhabar(haahha xpenah dibuwat org), aishhh tkn kek lam tuh kot, dhla 'rectangle'....dlm ati mse tu aku agak hadiah tu adelah 'keyboard piano'.......tpi ak cm samar2la xkan la derang sanggup belikan aku hadiah semahal tuh........ak xcaye lar, n then ak try bukak pembalut.....TADAAAAAA....mmg keyboard...huhu aku menggigil kot mse pegang hadiah tu...sbb 'still in shock' tau!! tibe2 airmate aku mengalir tanpa kawalan menandakan betapa terharunya aku dgn pemberian itu.........tpi dlm mse yg same gak, ak berpikir ( mesti depa nk suh ak belaja piano btul2...mati aku..haha) Itulah hadiah yang paling mahal aku pernah dapat dari kawan2(aku rase bersalah sgt sebenarnye) tpi yg plg bermakna r more to come......ktorang iftar same2 kt gerai SPD(satay pak din) sedap wooo.....dalam perjalanan tu ktorang asik tangkap gambar je(yela memories of our time la hadiah sebenar burfday aku)........pastu mase polis datang, ktorang cuak sebab takut terlebih muatan....hehe aisha duduk atas riba aimi mule2 n then atas riba imad...hehehe(rugi x snap dowh)pastu hnta farayati ke lrt, sian die snggup pergi walaupon busy gler menyiapkan program PD.......

p/s: thanx a lot n i really appreciate tpi sori r lambat gle post, mcm korang ar lmbt gle celebrate hahaha

2 comments:

  1. Salam,

    Ceh...dah tahu rupanya..!!!!!

    tapi still 'what a suprise' gak kan,

    friendship 4 eva...

    ReplyDelete
  2. mmg surprise...pandai lak ko berlakon cm xde pape ek....hehehe ko mmg pandai tol berlakon =P tpi thanx sgt2 tauuuuuuu, ak xkn lupe smpai biler2

    ReplyDelete